Elte-Lenie.reismee.nl

Finland

Vanmorgen met regen op gestaan moet ook een keer gebeuren.

Na het ontbijt naar Gammelstad gereden, dat is Door de weeks een uitgestorven stadje, alleen toeristen.

Zondags is het wel druk, want rond de kerk staan allemaal rode houten huisjes.

De huisjes zijn gebouwd om kerkgangers de gelegenheid te geven om te overnachten als ze de verre barre tocht voor de verplichte kerkgang moesten maken.

Het is nu folklore en werelderfgoed.

Toen zijn we doorgereden naar Finland, we zijn nu in Rovaniemi waar de kerstman woont.

Morgen gaan we bij hem op bezoek, als hij thuis is.

Het regent nog steeds pijpenstelen en het is 7graden.

Maar dat wisten we.

Ik hoop jullie morgen er fotos van te laten zien, maar nu heb ik fotos van Gammelstad erop gezet.

Ik hoop dat jullie het nog steeds leuk vinden.

Groetjes en een xx

Elte en ikke

Reacties

Reacties

henk en ria

ziet er leuk uit. nu de temperatuur nog. bij ons is het 19 graden met zon. heerlijk weer. gr. henk en ria. xxxxxxxx

carla

Nog steeds leuk hoor meissie,,,pas op met die kerstman want die is niet aardig daar....
Morgen weer mooi weer!!!!!!

els

weer leuke foto's doe de groete aan de kerstman als je hem ziet en vraag of hij dit jaar komt

Nel

Wat een mooie omgeving daar, jammer dat het weer niet meezit. Knuffel van Jos en mij.

Bart en Inge

Hoi Lenie en Elte, regen of zon, we vinden alle verhalen leuk om te lezen! En wat zijn jullie inmiddels ver van huis, pfoeii. Groeten van ons

Marion en Teus

Vandaag even jullie reisverslagen gelezen. Hebben een druk weekend gehad met de kleintjes. Kermis in Deventer!!!
Wat zijn jullie al ver, wat een mooie plaatjes van onderweg. Wordt het alleen maar kouder of krijgen jullie nog wat zon?? Wat maakt het uit, de reis van je leven toch, doe je waarschijnlijk maar 1 keer. xxjes van ons

Annie

Ik was een beetje achter met lezen dat heb ik nu ingehaald. Dat kennen we hier niet die uitgestorven stadjes lijkt mij heel bijzonder. Vanmorgen onze caravan gehaald ,ik geniet al als hij voor de deur staat. Doe de kerstman de groeten en geniet van de mooie bossen daar in Finland

Tom & Manon

Wij vinden het zeker nog leuk!
Je weet dat als je die kant opgaat het weer minder word.
Het gaat om een ervaring die waarschijnlijk once in a lifetime is, dat pakken ze jullie nooit meer af!

Nico van Eijden en Gerda Risselada

Wat een mooie foto's weer van Gothenburg. Het lijken ons fantastische landen om door te reizen, mede door jullie verslagen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!