Elte-Lenie.reismee.nl

kort verhaal uit zweden

We zitten nu in Zweden aan een meer, het weer is redelijk, van de week korte broek en rok aan gedaan,

Onderweg wel wat bezocht, bv lillehamer.kon niet echt het dorp in, waren bezig met fietsraces maar wel bij de skischans.

En onderweg natuurlijk de mooie plaatjes.

Van de week op een camping gestaan waar savonds om half 12 de zon nog scheen en een mooie foto waard was.

Ook op een oude nederzetting bezocht hoog in de bergen was de moeite waard.

Heel Noorwegen trouwens,maar de bomen, fjorden,en bossen en bergen komen nu wel een beetje me neus uit.

Ik ga nu wat fotos zoeken en hoop nu sneller wiki te krijgen, Julie zullen wel denken, leven die twee nog.

Dikke xx

Tom & Manon

Hoi, hoi, mooie foto's hoor.
En weet wat nu het leuke is......nu ben je die fjorden en bomen een beetje zat, als jullie terug zijn wil je er weer naar terug :-)

els

Zo wat zijn ze weer mooi geniet er nog maar van hier mooi weer dikke kus xxx

Nico en Gerda

Mooie reis maken jullie, schitterende foto's. Geniet nog maar even van die fjorden!

gvanderstraten@casema.nl

Heell veel gelezen en foto bekeken ziet er prachtig uit verder goede terugreis groeten Evelien en Gerard

ria

Dat heb ik nou bij kerken en moskeeën