Elte-Lenie.reismee.nl

Tweede Kans.

Ja,ja, verleden jaar moesten we onze reis naar de Noordkaap in Kopenhagen afbreken, omdat Elte last van zijn galblaas kreeg en wijnaar huis moesten.

Elte zijn galblaas is er inmiddels uit, dus die kan geen roet meer in het eten strooien, daarom gaan we het nu weer proberen.

Ook dit jaar trekken we er weer zeven weken voor uit om het einde van de wereld te bekijken en ja we hebben er zin in.

Verleden jaarwaren ervrienden en familie die het leuk vonden om ons te volgen via een vakantie site, dus daarom heb ik er weer een gemaakt, en ik hoop onderweg toch wel internet te hebben om een verhaaltje te schrijven en een foto te plaatsen.

Ook hoop ik dat jullie dan een reactie achter laten, hebben wij ook wat te lezen.

Wijgaan er vandoor en hopen jullie via deze siteaf en toe te ontmoeten.

Tot gauw.Lenie en Elte.

Reacties

Reacties

Nico en Gerda

Fantastisch, maak er wat moois van. Doe voorzichtig!
Veel plezier en geniet er van!

Nico en Gerda

Goede reis.

els/geer

Liefe zus elte een fijne reis geniet er van

carla

Lieve schatten,,,,ik wens jullie een goede en prachtige reis....
Geniet er lekker van,,,,,we lezen elkaar,,,,,en pas goed op elkaar....xxxx

Teus en Marion

Lieve schatten, Ja, dat moet je nog een keer proberen.
Let goed op elkaar en wij lezen de berichten wel.
Geniet ervan en goede reis.
dikke knuffel van ons.

Saskia en Niomy

zo hey!!!! Ook ik kan het nu lezen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!