Elte-Lenie.reismee.nl

Thuis

Ja we zijn weer thuis na een mooi trip naar de Noor Kaap

Maandag hebben we nog lekker gefietst in de ochtend, gekeken of kennisen uit Turkije thuis waren, maar helaas, volgende keer beter.

Toen na de lunch gereden naar Onderdendam vlak bij Groningen.

Daar hebben we dinsdag morgen ook lekker gefietst en na de lunch h besloten om naar huis te gaan omdat het woensdag, vandaag dus,,Het weer minder wordt.

En dan is thuis komen ook lekker.

Wij hebben een mooie reis gemaakt genoten van de mooie plekjes en vooral de Noord Kaap natuurlijk want dat was ons doel.

Ik hoop dat jullie mijn verhaaltjes leuk vonden, zo niet, jammer, maar de reakties van jullie vond ik wel leuk.

Misschien de volgende reis weer.

Dikke xx

els

het was ook leuk ook te lezen wat jullie hebben mee gemaak maar ook fijn dat jullie weer goed thuis zijn gekomen bedank voor de foto's en verhaaltjes

Ria

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn en dat de reis goed is gegaan.
Gaat de baard van Elte de Noorman er nu af of is hij er gehecht aan geraakt

carla

WELKOM THUIS !!!!!!!!!!

marion en teus

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Nu nagenieten van alles wat jullie hebben beleefd.
Na regen komt zonneschijn!!!
Bedankt voor alle leuke verhalen, wij hebben ervan genoten.

carlabinky@hotmail.com

Wat Was het leuk om te lezen en wat waren de foto's mooi. Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Groetjes ton en Carla

Nico en Gerda

Welkom thuis Lenie en
Elte.
Mooie reis hebben jullie gemaakt, dat kan niemand jullie meer afnemen.
Gelukkig veilig weer thuis. Groetjes van ons.

Nico en Gerda

En o ja, wij hebben genoten van jullie veslagen en foto's!

Tom & Manon

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn, en we hebben genoten van verhalen en foto's.