Elte-Lenie.reismee.nl

Denemarken, terugreis

Weer in Denemarken, gisteren hadden we een duffe dag, dat kon ook niet anders na een nacht weinig slapen.

We zijn gereden tot Viborg daar hebben we geslapen bij de boer die niet thuis was. Het was een camperplaats en je moest het geld in de brievenbus doen, we stonden er alleen, lekker rustig.

We zijn nog wel even smiddags met de fiets het stadje in geweest, was schitterend weer, en maar goed dat er wind stond, anders was het net zo heet als bij jullie volgens mij.

Vandaag zijn we via Ribe naar Tonder gereden en nu op een camping met hele trage Internet.

Het stadje Ribe is een vestingstad wat leuk was om er doorheen te lopen, maar wel de moeite waard.

Morgen gaan we hier het stadje in dat volgens zeggen het oudste stadje van Denemarken is.

We zullen het beleven.

Lieve mensen wij vermaken ons nog steeds en helemaal met dit mooie weer.

En wij lopen de ergste hitte bij jullie mis, hier is het 25 graden dus lekker.

Ik ga nu proberen foto's te downloden als het niet lukt sorry dan houden jullie ze te goed.