Elte-Lenie.reismee.nl

Denemarke

Ja, we zitten in Denemarken, maar nog niet bij Kopenhagen .

Het plaatsje heet kopingen we staan met de camper bij een jachthaven.

We waren daar om 13.00 uur, eerst geluncht en nu 5 kilometer gelopen naar de Mac, die heeft tenminste Internet, een ijsje eten en dan weer naar de camper lopen hebben we onze beweging ook gehad, want van camper rijden word je stijf en dat mag niet.

Het weer is bewolkt met een windje maar om te lopen is het lekker.

Ik ga nu me ijsje eten en zodra ik weer Internet heb lezen jullie mij.

Dikke xx

Reacties

Reacties

Annie

Hier hebben we ook een koud windje maar als de zon schijnt is het lekker. Harry en Ad zijn hun grenzen aan het verleggen, ze gingen om 08.15 weg om te lopen en ik heb ze nog niet terug gezien.Straks de sterke verhalen aanhoren want ze maken altijd wel wat mee

Gerda Risselada

Hoi Elte en Lenie,
Bedankt dat jullie ook een beetje zomer hier hebben gelaten voor ons. Veel plezier en geniet er van.

Tom en Manon

Wat heerlijk! Na de ellende is het er toch van gekomen.
Geniet lekker en hou ons op de hoogte.
Liefs van Tom en Manon

els

geniet er van hier gaat het wel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!