Elte-Lenie.reismee.nl

stokholm

Vandaag zijn we in Stokholm aangekomen, wat een drukke stad. Maar onderweg was het de moeite waard. We reden Door een groot bos, Links en rechts van de weg alleen maar bossen en op de weg niet druk. Het weer is ook lekker zon , een wolkje, maar goed van temperatuur.

We vermaken ons prima. Net op Skype met sas gesproken en hopen van de week ook NIKITA te zien. Ik zal ook weer wat foto's plaatsen.

Net een pizza gegeten en nu bij de mac een ijsje en internaten.

Morgen zoeken we een camping en daar dan een dagje rust.

Jullie lezen me weer. Dikke xxx.

Reacties

Reacties

Sabrina

Hoi.
Ik zag je al online. Helaas nikita lag al te slapen. Komt van de wel wel goed.
Geniet maar lekker
Xxx

Bart

dat zijn al best veel kilometers, en nog veel meer voor de boeg:-)
Geweldige reis maken jullie, ik ben best een beetje jaloers!

Annie

Wij zijn een keer in Stockholm geweest, ik kan me er niets meer van herinneren is ook al weer 40 jaar geleden en had nog geen oog voor kultuur. Weet wel dat BZN daar een optreden had, dat vind ik zo stom raar dat ik dat nog weet

Tom & Manon

Hahaha, die telefoon, waanzinnig!
Jullie zijn gezond bezig, Pizza en de Mac.
Als jullie maar genieten, en dat doen jullie, leuk jullie verslag bij te houden.

XXX Tom & Manon

carla

Goed bezig mensen,,,,,,

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!