Elte-Lenie.reismee.nl

Even voorstellen.

Ik wil jullie even voorstellen, wij hebben onze naam veranderd.

N.l.in snuf en snuifje

Wij doen niets anders dan snotteren en hoesten, de griep heeft ons te pakken, allebei.

Maar treur niet, we zijn Door gegaan en jawel......We hebben het gehaald.

We zijn er geweest. Het was koud en winderig, maar een hele mooie tocht.

We hebben van alles gezien

In het begin zagen we alleen borden met rendieren en nu ook naast de auto gezien,

Soms moesten we zo zacht rijden, ze kwamen gewoon achter een bosje vandaan, anders hadden we rendierenvlees op het menu.

Finland was ook fantastisch zo rustig een lange weg en je kwam in niemand tegen.

En dan nu de Noord Kaap, het was er koud, maar af en toe een zonnetje, het was in iedereen droog.

We hebben daar een mooie film gezien, maar de entourage was niet veel, het is meer het idee,,,IK BEN ER GEWEEST.

En ja ik heb op Gérard Gedronken, Han Ik belooft.

En het was de moeite waard, we hebben geen van beide spijt.

En nu naar het zuiden, zal ook wel een mooie tocht worden.

En als dat snotteren nu een beetje minder word, is het helemaal top.

Ik ga nu een paar foto's voor jullie uit zoeken, en broer en schone zus bedankt.

Trouwens ik heb je de 17de gemist broer, of word je vergeetachtig nu je 64 bent.

Bart het was ongeveer 2700 kilometer bij de Poolcirkel.

Zo weer alle vragen beantwoord en me zegje gedaan.

Jullie lezen me weer.

Dikke xx

Reacties

Reacties

carla

Jongens,,,,wat goed,,,,,eindelijk....
En wat leuk dat jullie echte rendieren hebben gezien...
Ook een MHEUU,,hoe heet hij ook al weer!!!!!!
Die snotterpartij gaat vanzelf weer over als het zonnetje jullie weer verwarmd....
Goede reis verder terug.....xxxx

carla

Eland dus

Tom & Manon

Het heeft even geduurd, maar jullie hebben het gehaald!
Beterschap beiden. XXX

els

hoi zus en zwager fijn dat het gelukt is neem en borrel en lekker onder de wol dan is het zo over hier is het ook pet weer fotto' zijn weer top op naar het volgende verslaag xxxxx

marjomos@hotmail.nl

Lekker dat jullie zo genieten maar wel jammer dat jullie nu snuf en snuitje zijn. Hoop dat jullie weer gauw opknappen en geniet van jullie terugreis. Liefs

brigitte

Joepie,het is gelukt,eindelijk op die top.
Gefeliciteerd met jullie 22 en halve trouwdag.
Dikke knuf

Marion en Teus

Lieve Snuf en Snuifje, we hopen dat jullie tussen al het gesnotter wel genoten hebben van de Noord kaap. Ja, jullie zijn er geweest dat doen we jullie niet na. We genieten wel van jullie verslag en foto's. Teus heeft helemaal vergeten dat hij de 18de jarig was en ook dat hij je een berichtje zou sturen. Dat komt door mijn bezoeken aan het ziekenhuis. Wel heeft hij genoten van jullie berichtje. Uitslag ziekenhuis, geen gedotter of zo, gaat nog steeds goed met voetje. Wel onder controle blijven. Vandaag jullie felicitatie ontvangen. Heel leuk!!!!!, dank jullie wel. Ga verder genieten van jullie reis en dat gesnotter stopt vanzelf hoor!!!!
Morgen vertrekken wij naar Cochem voor een weekje, even eruit. Hopen dat het weer mee zit.
Dikke knuffel van alle vosjes.

Annie

Ik ben helemaal achter met lezen, ga ik nu inhalen. Jammer dat jullie snotterig zijn maar dat gaat goed komen. Groetjes uit het zwarte woud.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!