Elte-Lenie.reismee.nl

En dan weer Zuid waarts

Inderdaad, als je de top heb bereikt moet je weer naar beneden en dat kan best wel lang duren.

Het was een hele ervaring om daar op die Noord Kaap te staan, ondanks dat je niet lekker bent. Het einde van Europa, met uitzicht op een grote zee.

Wat ben je dan iel.

Je komt er maar een keer in je leven. (Denk ik)

En dan de weg weer terug. De eerste nacht wild gekampeerd bij een gletsjer

Er stonden medereizigers campers, maar zo'n mooi plekje, helemaal als je wakker wordt.

Kijk maar naar de foto's

Elte heeft daar nog een beetje gewandeld smiddags en ik ben even op bed gaan liggen.

Hoopte op opknappen.

De volgende dag zijn we naar een camping gereden, maar helaas geen Internet.

Ook de omgeving was niet veel bijzonders van de camping dan.

De weg erheen wel hoor, trouwens iedere keer weer een ander plaatje als je aan het rijden bent, want Noorwegen is een land waar je doorheen moet rijden, er zijn niet veel zijwegen.

Anders kom je in de middle of nowere.

Gisteren zijn we met een pont van het ene eiland naar het andere gevaren en kwamen in krakau uit waar we bij een andere pont hebben overnacht, daar was een klein restaurantje en daar op het terrasje een pilsje gedronken, waar we 14 euro voor moesten betalen en nog kleiner dan een fluitje Tom, volgende keer bij jou.

Vandaag hadden we een tunnel dag je wil niet weten hoeveel we er gehad hebben.

Ook zijn we naar de Saltstraumen geweest, daar komt het water uit zee Door een smal kanaal de fjorden in en dat kunnen kolken van wel 10 meter geven, maar wij waren veel te vroeg, dus helaas niet gezien.

Nu lekker bij komen van al die slinger wegen, want er is geen 100 meter recht.

Zo weer lekker bij gekletst dat heb je als je geen Internet heb.

En de verkoudheid is op zijn retour, gelukkig.

Lieve mensen, reageer lekker op mijn fouten, want als ik het terug lees zie ik dat ook.

Ik hoop dat vannacht nog een keer om half een de zon nog schijnt, is best leuk om mee te maken.

Dikke snot kus van ons.xx

els

het was weer fijn om wat te horen ook mooie foto's fijn dat je ook wat opgeknapt ben tot horens maar weer dikke kus xxxxxxx

carla

Fijn weer op de terugweg,,,,,hahaha, ,,,en Noorwegen wordt steeds mooier,,,,,geniet ervan....
Liefs en xxxx

marjo

Lekker dat jullie zo genieten, jullie zullen wel veel indrukken opdoen. Geniet er nog maar lekker van. xxxx

Tom & Manon

14 euro voor een biertje......Maar ja, hoeveel zullen ze er per jaar verkopen. Ik denk ook dat bier op die plek krijgen moeilijker is dan bij ons :-)
Tjonge, alweer op de terugweg.
Maar jullie genieten zo te zien, alleen jammer dat je niet lekker bent.
Sterkte, beterschap en geniet(s) nog even!

Brigitte

Nou jullie hebben vast niet veel mensen ontmoet die dronken waren van het bier haha.
Hoop dat jullie snel weer helemaal opgeknapt zijn.
Geniet nog even
Dikke knuf